L’activitat
Et portes la ment massa sovint al passat o al futur? Aquest taller és una invitació a tornar a tu, aquí i ara, a través del sentit de l'olfacte.
De la mà d'una psicòloga i terapeuta Gestalt, explorarem com els olis essencials poden convertir-se en una eina per connectar amb el moment present, reduir l'estrès i escoltar el que el cos necessita.
Viurem una experiència sensorial i vivencial on olores, respires i sentes. Al llarg de la sessió, crearàs la teva pròpia fragància personal per endur-te a casa, un recordatori aromàtic del teu propi benestar.
No cal cap coneixement previ. Només ganes de fer una pausa i ser-hi.
El preu del taller és de 40€ per persona. Aquest import inclou la sessió completa, una meditació guiada en àudio per escoltar sempre que ho necessitis, la creació de la teva fragància personalitzada en un roll-on per endur-te a casa i una llibreta.
.
El precio del taller es de 40€ por persona. Este importe incluye la sesión completa, una meditación guiada en audio para escuchar siempre que lo necesites, la creación de tu fragancia personalizada en un roll-on para llevarte a casa y una libreta.
- Entrada d’un sol ús.
- És una activitat compartida, els menors han d’anar acompanyats d’un adult responsable per gaudir de l’experiència.
- Es recomana arribar amb 10 minuts d’antelació.
- No s’accepten canvis ni devolucions.
- Per incidències escriure a help@3cket.com
- Consultes info@evidentevents.com

