ColorTeràpia i la teva Paleta de Presència

by Paulina Squadrito Mentora de Estilo

Taller pràctic: Colorteràpia i la teva paleta de presència

Colorteràpia: mètode de presència cromàtica – Color, energia i imatge conscient.

En aquest taller de 2 hores descobriràs com el color i la teva presència integral projecten qui ets abans de parlar. A través de mocadors de colors i exercicis guiats, aprendràs a explorar i combinar els colors que millor harmonitzen amb la teva pell, cabell i trets, i com la forma del teu rostre, la teva silueta, les teves línies i el teu cabell influeixen en la percepció dels altres.

Exploraràs:

• Temperatura cromàtica: identifica els colors càlids, freds o neutres que il·luminen el rostre i activen la teva energia.

• Intensitat i lluminositat: descobreix quins colors potencien la teva presència i quins suavitzen els trets.

• Presència personal i iconologia de la imatge: comprèn què transmet la teva presència i com combinar-la amb el color per potenciar, suavitzar o harmonitzar la teva imatge segons la teva intenció.

Cada participant construirà la seva paleta de presència personal, incloent-hi colors base, colors d'energia i un color d'expansió, juntament amb paraules clau que reflecteixin l'energia que vols projectar. Sortiràs amb eines concretes per aplicar al teu dia a dia, i vestir-te amb intenció, seguretat i autenticitat.

Places limitades: 10 – 12 participants per sessió per garantir una experiència pràctica, personalitzada i transformadora.

Col·laboradors

info

Amb la compra d’un taller Atelier, tens inclosa l’entrada VIP al festival, valorada en 10 €.
Això et garanteix l’accés assegurat al recinte a més de la participació al taller.

Dijous 14 de Maig 16hrs
Empresa: Paulina Squadrito Mentora de Estilo
Preu: 35€ per persona
Material necessari:

-Taules i cadires: per a 10 - 12 participants + 1 instructora, amb espai per recolzar plantilles i mocadors.

-Miralls: 1 per participant o almenys 5 grans compartits, a alçada de rostre i tors.

-Il·luminació: blanca neutra i uniforme per percebre correctament els colors.

-Burra o suport: per penjar i organitzar les mocadores per gammes de color.

-Opcional: pissarra/rodafoli o projector per a exemples visuals grans (si n'hi ha m'agradaria saber-ho i valorar fer alguna projecció)

-Llapis i/o bolígrafs

Nota: Tot el material gràfic i les mocadores seran proporcionats per mi.

*Al formulari de la xerrada he pogut pujar les 5 fotos, en aquest formulari només he pogut pujar 1 (perquè el revisin i utilitzin el que vegin millor)

  • Entrada d’un sol ús.
  • És una activitat compartida, els menors han d’anar acompanyats d’un adult responsable per gaudir de l’experiència.
  • Es recomana arribar amb 10 minuts d’antelació.
  • No s’accepten canvis ni devolucions.

Comparteix-ho!